marți, 12 aprilie 2011

Politica my ass


M-am trezit in dimineata zilei de astazi cu planuri mari, sa imi rezolv masterul inainte de plecarea in tarile arabe. Asa ca m-am repezit la faculta, iar la secretariat, in asteptarea directoarei de master, am inceput sa citesc ziarul "Tibiscus", publicatie editata de facultatea de jurnalism, comunicare si limbi moderne a Universitatii "Tibiscus" Timisoara. Interesant, hhmm si asta merge, oh uite un articol simpatic, pff iar legea educatiei...si uite ce-mi pica cu tronc "In orasul asta, cam toate evenimentele au culoare politica" (imi pare scuze daca "pica cu" e pleonasm, nu m-a dus capu' sa gasesc altceva mai bun) Nooo waayy. M-am gandit ca fata asta nu iese prea des din moment ce scrie asta.
Eu daca as fi in parlament, as interzice politica prin LEGE domne'. Deci decat sa ma uit la emisiunile interminabile in care Boc face Poc si promite bani sarmanilor profesori, sau cum doamna Elena UDrea nu iese din politica pana la 60 de ani (vorba lui Badea, da cine e atat de prost sa creada ca duduia UDrea a facut vreodata politica) mai bine ma duc la un eveniment. Si DA frate, exista evenimente FARA "culoare politica" in orasul asta.
Si pentru ca imi sunteti simpatici, am sa va impartasesc secretul vietii vesnice (o viata in care nu faceti tumori pe creier de la stres, in care politica e doar un cuvant pe prima pagina a ziarelor, o viata COLORATA :) Eu ma mentin lucida si fericita datorita activitatilor zilnice, care bat foarte mult spre campul cultural. Desigur daca sunteti manelari nu veti intelege termenul "cultural" asa ca va sfatuiesc sa nu va bateti capul citind mai departe.
(cu o o voce usor inalta si soptita) "Daca te-ai saturat de povestile cu pepe si oana zavoranu, daca nu mai suporti accentul sacadat si rar a lu base, daca vrei sa te relaxezi intr-un ambient de poveste cu oameni faini si activitati interesante, vino la evenimentele culturale din orasul tau. Acum chiar la tine acasa prin site-uri de specialitate."
Pe timpul zilei consult agenda culturala de pe siteul prietenilor Evive, iar seara ma inarmez cu haine colorate si ies din barlog. Ma bucur de seri de multiculturalitate, de film, de arta, vernisaje, ateliere de hand made si multe altele. Ajung apoi acasa cu un aer relaxat, pozitiv si sunt gata sa infrunt ziua urmatoare :D
Desigur daca nu esti din Timisoara cu siguranta gasesti site-uri cu evenimente din orasul tau (si cand spun evenimente nu ma refer neaparat la party-urile tematice sau noptile de karaoke din baruri, ca de fapt astea nici nu sunt evenimente, aviz fanilor de 24fun)
Ca se intampla prin tara, tot fara "culoare politica", insa cu un aer pozitiv, gasesti pe Romania Pozitiva, un site care numai numele iti spune despre ce este vorba.
Asa ca daca vrei, ai variante prin care sa nu te ingropi in problemele politice ale statului, sa nu iti mananci nervii cu stirile aberante si viata lui Iri si a lui Moni, in schimb sa traiesti linistit, intr-un aer optimist ca ziua de maine va fi la fel de proasta sau buna chiar daca tu te umpli cu rahaturile politice televizate sau nu :D
LinkIn speranta unei zile cat mai colorate, papillonul va pupa pe portofel :*

Niciun comentariu: