sâmbătă, 9 aprilie 2011

Apropo de ambitie


Se pare ca am fost cam neinspirata saptamana asta, dar am si avut de umblat pentru noul meu "job", sa stiti. Insa ce mi-a atras atentia in dimineata asta este o stire de la Europa Fm. Si pentru ca unii oameni m-au tot intrebat ce e cu mesajele de genul "Anything is possible, hai sa fim realisti" m-am gandit sa povestesc despre ce am auzit.
Ca tot vorbim de ambitii prin mesajele astea si ca tot incurajam oamenii sa creada ca totul este posibil atata timp cat ei intr-adevar isi doresc asta (ca sa fim seriosi, nu poti sa ceri sa iti creasca parul peste noapte si sa nu faci nimic in sensul asta :P ), iata un exemplu de copila care si-a dorit din tot sufletul sa aiba... un CAL. Povestea se intampla in Germania si este despre o fetita (Regina) care de mica si-a dorit sa aiba un cal. Parintii nefiind de acord cu fata bineinteles ca nu i l-au cumparat niciodata. Si pentru ca nu s-a dat batuta, Regina i-a gasit un inlocuitor calului. Vaca Luna :) Da fratilor, e vorba de o fata care si-a dresat vaca timp de 2 ani, incat aceasta a ajuns sa se creada cal. Noh ce ziceti? Eu zic ca intr-adevar anything is possible, trebuie doar sa iti doresti cu adevarat...nu?
Articolul cu regina si vaca ei, Luna.

Niciun comentariu: