miercuri, 27 aprilie 2011

Cand te manca in fund... te scarpini


Recunosc ca intotdeauna am stat prost cu rabdarea, insa de cand cu India am invatat sa-mi mai stapanesc iesirile, nerabdarile, impacientarile si altele de acest fel. Nu pot sa spun, mai am scapari, dar nu atat de dese ca inainte, si in general ma abtin si chiar pot sa spun ca am destula rabdare. Dar ce faci cand ajungi aproape de punctul critic? Pai eu de obicei pun mana pe telefon si sun.
Pentru ca povestea mea sa aiba vreun sens, am sa va destainui ce fac eu cand sunt pe ultima suta de metri, dupa o lunga asteptare.
Inainte sa plec in India, dupa multe cautari, promisiuni si alte asteptari de alt fel, cand mi-am gasit firma "gazda", urma desigur interviul. MARELE interviu care urma sa decida soarta mea pentru urmatorul an. Stabilisem data cu HR-ul, aveam resursele pregatite, aka telefon sau skype, si...asteptam. A trecut o zi, au trecut 2-3 zile si nimic. Nu mai dadea nimeni nici un semn. Si fiinda nu mai suportam asteptarea (atunci nefiind calita in nici un fel), am pus mana pe telefon si am sunat eu HR-ul, pentru interviu desigur. Omul ramasese perplex, singurul lucru care a putut sa il spuna a fost "Oana from Romania???!?! Is that really you???!!!??!" De fapt nu cred ca eram eu, era a doua mea personalitate, care iese la iveala in situatii de maxima frustrare, insa nu stiut nimeni asta =P Omul saracu' avea mana rupta de asta nu m-a sunat la timp, dar a fost incantat ca am decis sa fac eu pasul cel mare si nu am asteptat dupa el (culmea)
Acum din cate observ, istoria se cam repeta, insa de data aceasta sunt pe ultima suta de metri dupa o asteptare parca prea lunga zic eu. Stiu ca Dubai ma asteapta, stiu ca totul este programat, dar faptul ca nu am mai vorbit cu HR-ista de o saptamana, dupa ce i-am predat ultimele acte, ma tortura de-a dreptul. Asa ca astazi m-am pus pe treaba si ce credeti ca am facut? Exact. Am sunat! =)) M-a intampinat cu o voce calda, m-a verificat pe portal dupa numarul de candidat si mi-a spus ca totul este in regula. I-am explicat ca nu mai auzisem nimic de la ea de o saptamana si eram curioasa daca totul este in regula, ca nu prea mai am rabdare, abea astept sa incep. Si ce sa auzi? M-a intrebat daca nu vreau sa vin mai repede... Ei dragilor, uite asa s-a ales subsemnata cu un avans de o saptamana in Dubai, cu plecarea pe data de 6 mai in loc de 13-14. Sunt de treaba tare astia de la Emirates, n-am ce spune =))
Asa ca totusi cand "te mananca", eu zic (din propria experienta desigur) ca uneori e bine sa "te scarpini", poate iesi ceva bun =D

3 comentarii:

Unknown spunea...

Go-Go Oana!!!:)

Emilia D spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Emilia D spunea...

Foarte tare, Oana! Si asa aflu si eu ca esti Dubai si am cui ii face o vizita! La multe "scarpinari", ca sa zic asa ;)