duminică, 6 februarie 2011

Vine vine...

primavaraa :D
Sau cel putin mie mi-a ajuns cata iarna am simtit. Mai ales dupa un weekend de schi si vant nebun in falca si soare care-ti arde fata in acelasi timp.
Deci da, am fost la schi la Straja, si a fost minunat, si as mai merge da sa mai adun oameni :D Si ce e si mai minunat si ma face sa ma simt "utila" e faptul ca am invatat (impreuna cu prietena Celine) un brazilian (pe Matheus) sa schieze. Da domne o romanca si o belgianca, profesorii ideali de schi. Una statea cu lugu lugu langa om, alta striga din mijlocul partiei (GOO IN V, BODY IN FROOONT) stiti voi, tacticile alea prin care nu cazi ca bolovanu' cand te dai cu schiurile, adica "plugul" si corpul in fata cand schiezi, nu drept. Asa ca, un om care nu a vazut in viata lui zapada (decat prin filmele de actiune montana sau romante winter-oase), a invatat sa schieze sub indrumarea MEA si a CELINEi :D:D:D Sunt mandru de mine, ce sa mai spun.
Oricum ideea e ca acum imi vine sa ma arunc intr-un lan cu flori, nu mai vreau frig, nici zapada (poate un schi asa in cate un weekend mai merge), nici sanie, nici fulare si caciuli si manusi. Astept cu nerabdare primavara, care in unele locuri deja da semne ca ar veni. Vreau un peisaj care sa arate cam asa.... :))))



PS: Zahraa please use the google translator :D

4 comentarii:

Alexandra Rafaila spunea...

Dear, eu am auzit ca a iesit ursul din barlog, in Romania:)....si dupa cum spune traditia, e un semn al sosirii primaverii...

Mihaela spunea...

Naaaaaaaaaa?! Gata? :)) Te-ai saturat de frig? :))

Papillon spunea...

Pare-se ca m-am saturat. Deocamdata. Da parca vad ca dupa o primvara lunga si o vara braziliana am sa visez iar numai zapada si ski :)))

mucea spunea...

sa vina varaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!