joi, 27 ianuarie 2011

RoBotzi


Nu am putut sa ma abtin si sa nu scriu despre acest filmulet, pentru ca parca prea putini au auzit de el :D
Pe Youtube citesc ca vin de pe canalul Creative Monkeyz deci ma gandesc ca ei l-au produs. Oricum e foarte simpatic sa stiti! BRAVO :D
Acum despre filmulet, pai se pare ca el este primul episod (pilot cum se mai cheama) dintr-o serie "mini mega serialul animat pastilos (scurt si la obiect): RoBotzi"
Asa ca aici in primul episod avem 2 robotei pe MO (primul robot cu burta - ruginit pentru ca bea) si pe F.O.C.A. (fabricat original cu aluminiu).
Creative Monkeyz ne propun si un "scurt istoric: Cei doi sunt primii roboti (de talie mica) fabricati in Romania. Dupa o scurta perioada de glorie, apar primii roboti de talie mare, iar MO si F.O.C.A sunt "uitati" intr-un depozit al INR (Institutul National de Robotica), de a carui buna functionare ei trebuie sa se asigure."

Geniaaalll, abea astept sa iasa si urmatoarele episoade. Sper sa le scoateti oameni, ca ne plac.
APAASSAAAA-LLLL :))))
PS: mai jos gasiti si textul desenului :D

RoBotzi episodul 0


MO: ce faci F.O.C.A. ?
F.O.C.A.: Nnna bine ma, uite...
MO: Ce vezi schimbat la mine?
F.O.C.A.: Aaaa, nimic
MO: Uite-te atent.
F.O.C.A.: Foarte atent.
MO: Cel mai atent.
F.O.C.A.: Aaaammm, nu.
MO: Scaneaza-ma nu fi copil.
F.O.C.A.: Nenorocitule, ce-i aia?
MO: M-am tatuat conserva de floci imbecila legata la priza ce esti cu ma-ta.
F.O.C.A.: Si ce satana e aia?
MO: Ala. E cel mai tare tatuaj din lume!
F.O.C.A.: Da mediocrule, da' ce reprezinta...
MO: Un BUTON.
F.O.C.A.: Genial, sa-mi bag .....
MO: Apasa-l!
F.O.C.A.: Aaaaa nu...
MO: Apasa-l, apasa-l apasa-l apasa-l apasa apasa-l apasa-l apasa-l apasa-l apasa-l apasa-l apasa-l apasa-l apasa-l, .......apasa apasa-l apasa-l apasa-l apasa-l apasa-l apasa-l, ......apasaaaa-l, apassaaa-l, apassssssa-l. Apasa-l.
..........................................................
F.O.C.A.: Te caci pe tine cu stropi
..........................................................
MO: Apassaa-l!

-----------za end--------------

Lately Update

RoBotzi episodul 1


MO: Ce faci F.O.C.A.?
F.O.C.A.: Nna bine ma uite...
MO: In numele lui Trompi, ce satana ai acolo?
F.O.C.A.: Faceam curat si am gasit o sticla de Chateau La Fitte din 1787.
MO: Siii, pune-mi o halba.
F.O.C.A.: Mediocrule, asta nu-i sifon, se degusta nu se bea de sete.
Voce: Aaau, ma doare'n pu...
MO: Sii, pune-mi un shot.
F.O.C.A.: Aaaa, nu.
MO: Te rog dulce ca o savarrina.
F.O.C.A.: Nu, ca tu te-mbeti instant ca nessu', alcoolic anonim. Si dup-aia nu mai scap de tine.
MO: Haai mai "lopitaule" mascat, ca nu ma imbat dintr-un shot.
F.O.C.A.: Juri?
MO: Sa mi se arda sursa.
F.O.C.A.: Un singur shot?
MO: Singur, atat de singur.
F.O.C.A.: Nnna...
...........................................................................................................................
MO: F.O.C.A., F.O.C.A. Tu stii de ce beau io?
F.O.C.A.: De ciuda.
MO: Da, da. Da da mie nu mi-e ciuda ca-s eu suparat, mie mi-e ciuda ca-s altii fericiti.
...........................................................................................................................
MO: Sa mi se arda sursa!

-------------za end------------------

2 comentarii:

Diana M. spunea...

Genială combinație...place tare:)))))
n-o să-mi iasă prea ușor faza cu „APASĂ-L”=)))))))

Beldi spunea...

cel de-al 3lea episod e pe-nal.....csss csss csss fishu fishu:)