vineri, 31 decembrie 2010

Draga 2011...


Vreau sa sti ca 2010 a fost un an minunat pentru mine, asa ca am sa te rog sa nu te lasi mai prejos, iar eu am sa te ajut desigur. Te rog sa vi, nu cu ceea ce imi doresc, ci cu ceea ce am nevoie (pentru ca de multe ori nu prea stiu de ce am nevoie, insa stiu ce imi doresc, si cele 2 se intampla sa fie diferite)
Probabil ca sti ca odata cu sosirea ta, bloguletul meu implineste 4 ani (mai exact in 30 ianuarie), deci sarbatorim big time luna asta.
Am auzit ca vi cu 2 mega concerte pentru noi, Roxette si Bon Jovi, asa ca vom trai la maxim anul, vom "Listen to your heart" si ne vom bucura de tot ce ne aduci pentru ca "It's my life" (it's now or never)
Am citit ca bugetul Romaniei a fost aprobat, se pare ca dolarul de va aprecia cu aproximativ 25%, ca Marea Britanie iese usor din criza cand vi si ca gazele naturale ar putea creste cu aproape 50%, ceea ce ne va cam spulbera din vise, nu?
Am mai citit ca cele mai populare vise pentru 2011 sunt "sa fiu sanatos" si "sa ma casatoresc" (prima o inteleg, dar a doua???) Insa dorinta universala a oamenilor all over the world am sesizat ca este "sa aiba multi bani", ceea ce stiu ca nu ai sa le aduci (cu siguranta stiu si ei asta)
Eu nu imi doresc multi bani, nici sa ma casatoresc, insa da, imi doresc sa fiu sanatos (da am scris sanatos, nu sanatoasa) si sa am parte de lucruri din care sa invat cat mai mult, imi doresc un job cat de mult posibil pe placul meu si prietenii dragi aproape. Daca am sa am astea, cred ca am sa fiu si fericit. Iar restul (adica de ce am nevoie) las la latitudinea ta, sper ca te descurci.
Iar pentru toti prietenii mei virtuali si adevarati, le doresc tot ce imi doresc si mie, pentru ca imi place de ei :)
Acum te las cu bine si te intimpin cum se cuvine diseara, cu sampanie si voie buna :)

La Multi Ani!!!!!

3 comentarii:

Mihaela spunea...

Frumos mai poti sa scrii :D Foarte frumos! Nu stiam ca vine Roxette, dar I must go, daca e asa!

jasmin spunea...

LA MULTI ANI dear friend ! :)

Chat - Chat Online Romanesc spunea...

Esti de acord sa facem schimb de link-uri?