miercuri, 20 octombrie 2010

D-ale voluntarului de Oana P

Asa e cand nu ai job (si nici nu vrei sa ai), te legi ba de un voluntariat, ba de inca o scoala, sa fii tanar cat mai mult si sa te bucuri de timp lejer si oameni faini si mai mult.
Pe mine ma tine bine in priza voluntariatul si culmea ca imi place asta la culme. Ca sa va faceti doar o idee cam pe unde umblu si de ce, sunt PR AIESEC Timisoara, sunt actor in trupa de teatru Thespis din Timisoara si de parca astea 2 nu ar fi de ajuns sunt PR (sau manager de proiect cum scrie pe site) in proiectul Free Bird. De la repetitii pentru piese de teatru, pana la organizare de evenimente, relatii cu presa si tinut bloguri, scris articole zilnic, incerc sa le incrop pe toate cat mai bine intr-o zi neincapatoare cu 24 de ore. Uneori imi iese alteori nu.
Oricum ideea articolului nu era sa scot in evidenta ce fac eu neaparat, dar sa arat ce frumos e sa faci voluntariat si ce satisfactii poti avea (mai ales cand e atat de diversificat)
3 evenimente in 2 zile, in unele mai implicata, in altele mai putin implicata, luni si marti au fost 2 zile pline de tot. Am inceput luni cu evenimentul de revenire a lui Cipi din aventura prin Romania in cadrul proiectului Free Bird, tinut in Carturesti, apoi am zburat la Thespis unde avea loc preselectia de noi membrii (erau vreo 20 de tineri cu atata energie pozitiva ca mai putin si pluteam cand am intrat in sala), iar marti am avut evenimentul "Aroma de Asia" realizat de AIESEC Timisoara impreuna cu Carturesti unde am povestit, impreuna cu alte 2 colege, despre experientele traite in Asia (una in India, una in Malaezia si una in Filipine), pana mi s-a uscat gatul.
Mai mult decat atat, luni dupa preselectia Thespis, impreuna cu prietenii de la EVIVE ne-am strecurat si la stand up comedi-ul celor de la Deko Cafe din Casa Studentilor. Am ras vreo juma de ora si acolo pana am obosit si apoi am plecat acasa.
In concluzie obiectivele ni le-am cam atins in fiecare eveniment organizat, m-am bucurat la culme la sfarsitul fiecarei zile, m-am bucurat de fiecare clipa din fiecare eveniment si le-am trait la maxim, iar la sfarsitul zilei de ieri (dupa agitatie si trairi intense) m-am ales si cu o criza de calciu (supranumita spasmofilie) ca doar nu puteam sa scap doar cu oboseala acuta. Oricum m-am linistit (traiasca noaptea si orele bune de somn) si sunt gata sa o iau de la inceput :D

Iar acum o prezentare vizual-colorata a ideilor de mai sus, multumesc Biancai si lui Lucian (ei sunt prietenii de la Evive de care va scriam :D )

Ieri despre alaltaieri - eveniment Free Bird impreuna cu Carturesti








Preselectie Thespis (culminata cu o ora de improvizatii ad-hoc)










Aroma de Asia - eveniment AIESEC Timisoara impreuna cu Carturesti












3 comentarii:

Ciprian spunea...

Oana, Oana, noi pe tine te iubim si ca tine vrem sa fim :)

Diana Macaru spunea...

Buna, Oana!m-ai impresionat, cred ca nu sunt prima care-ti spune, dar e sincer. Am dat intimplator peste blogul tau si nu am putut iesi de pe pagina pina nu am citit mai mult. deja mi-am promis mie ca o sa urmaresc blogul tau, ai o viata asa de intensa, faci atitea activitati si te simti asa de fericita, se simte doar din felul cum scrii. Chiar ma bucur ca te-am gasit. nu prea seamana cu un comentariu, sa-i spune atunci un fel de a face cunostinta:)

Papillon spunea...

Imi pare bine Diana si multumesc mult de cuvintele frumoase. da fac multe, chiar daca uneori ma obosesc peste poate, insa nu cred ca as putea sa stau fara activitati de felul asta. Daca vrei sa vb mai multe, sau daca esti din Timisoara ma gasesti si pe facebook, Oana Petrescu. Daca nu, prin blog. Ai si tu unul?