marți, 12 octombrie 2010

Noul ROM


Zilnic vedeam in statia de tramvai (de langa casa) afisul mare cu un steag american si ciocolata ROM. Am bagat in toate originile producatorii, promotorii ciocolatei ca au ajuns sa asocieze imaginea unei traditii "dulci" romanesti cu americanismele... De ce? Si de ce pastreaza numele ROM? De ce nu il schimba in Ame, sau ceva de genul asta...


Astazi am ajuns in aceeasi statie, la acelasi panou publicitar, si uimirea mare, eticheta americaneasca de pe ciocolata din reclama era rupta si iesea vechiul ambalaj al ROM, mandru, insotit de steagul romanesc pe fundal. Am ramas uimita. E atat de reala reclama, de bine gandita, m-am bucurat de-a dreptul cand am vazut ca vechiul ROM iesise la iveala din patura americana, sa ne arate tuturor ca de fapt el e acelasi, si ca orice filme sau muzici straineze ar fi in top, el ramane al romanilor, traditional ROManesc.

Traiasca primul baton romanesc, traiasca ROM. Maine imi iau si eu unul, in primul rand de dragul imaginii :D

http://romautentic.ro/

Niciun comentariu: