joi, 29 iulie 2010

2. Congresul Anatolia - cazare & sesiuni





O conferinta de networking care aduna sute de delegati de pe intreg globul. Unde am stat? Pai destul de interesant avand in vedere ca ne-am mutat in 5 zile cat altii intr-o viata. Primele 2 nopti am fost cazati intr-un hotel de 5 stele, cu o piscina de toata frumusetea, undeva la 80 de km de Istanbul, rupti de lume, doar noi si @. 3 zile de sesiuni lejere, idei de proiecte, povesti de succes ale unor oameni "mari", baie in piscina, roll calluri pana la epuizare si voie buna pana peste poate.
Dar dupa 2 zile de zile ne-am trezit intr-un camin de 1 stea :P, cate 8 intr-o camera, intr-o caldura de nedescris cu o singura baie pe etaj. Romantic, nu? Aceasta avea sa fie cazarea pentru oamenii ramasi in study tour, un tur care s-a dovedit a fi nu chiar asa norocos din pacate. Ce poti vedea in Istanbul? Prea multe de enumerat. Noi ne-am delectat cu Blue Mosque, privelistile minunate din Ortakoy, vizita in partea Asiatica a orasului, Grand Bazar, Hagia Sophia si Topkapi Palace. Cumparaturi, negocieri, poze (in jur de 1500 :)) ), amintiri, povesti, oameni deosebiti, glume, seara turceasca, narghilea, cam de asta am avut parte in cele 2 zile de tur. In plan se anuntase si o plimbare cu vasul de stramtoarea Bosfor si un palat turcesc dar aici am avut parte de mai putin noroc.
Ultima cazare a fost in ultima noapte, cand ne-am mutat in casa unui batranel, un guest house foarte cousy si racoros dupa care ne-am luat ramas bun de la Istanbul cu promisiunea ca vom reveni in ceva vreme :)

Next stop: mix cultural (globalizarea)

Niciun comentariu: