miercuri, 2 decembrie 2009

8. Vaastu Vision Expo-Chandrapur


Un orasel mic (nu stiu cati locuitori) foarte murdar, cu drumuri mereu in constructie am inteles, fara mare valoare. Chandrapur a fost prima oprire a firmei in seria de expozitii la care participam. Inca 4 urmeaza.



Ce se intampla aici? Ei bine expozitie de real-estate, toate companiile care au locuinte de vanzare, case sau spatii comerciale, sau township-uri (cum este projectul nostru) au participat la expozitie, care mai de care mai ofertanti. Proiectul nostru a fost suporter principal deci am fost cortul din buricul targului. Oamneii saraci aici desigur, cautau doar apartamente cat mai ieftine si frumoase posibil. Deloc pretentiosi daca stai sa te gandesti :)). In rest toate bune si frumoase, am inchegat un newsletter minunat in urma acestei prime expozitii, iar seara dupa terminarea programului (care by the way era de la 10 dimineata pana la 9 seara-incontinuuuuuu) luam cina in locuri care mai de care mai exotice (fie vreun restaurant vai de el sau gradina in miezul junglei cu 15 grade afara unde toti dardaiam de frig si ne incalzeam la un foc improvizat pe un metal:)) Foarte romantic.





Indienii sunt ahtiati dupa mancare, chiar si cei cu statut, cu putere, cu bani, mananca de parca nu au mancat de ani de zile. Ba chiar am asistat la o bataie pe mancare( nu chiar la propriu) unde trageau de farfuria cu peste dintr-o parte in alta si zburau bucatele peste tot pe masa dupa care oamenii alergau sa le prinda. Nu m-a incantat momentul dar n-am avut cum sa-l evit, nu puteam sa plec de la masa. Inca un lucru interesant care am inteles ca face parte din cultura, in sensul in care toti sunt asa, rare exceptii.



Oricum experienta a fost buna, (de pus in buzunar si scos la nevoie)iar weekendul 5-6 urmeaza partea a 2-a.

Niciun comentariu: