joi, 10 martie 2011

I dare you to move


Mda mda, stiu ca nu e OKI sa scrii titlul in engleza si sa bagi postarea in romana, dar nu imi pasa :D Adevarul e ca anumite expresii sau cuvinte suna parca mai bine in engleza decat in romana...sau suntem noi prea americanizati.
Oricum nu asta e ideea in acest articol. In acest articol ideea este urmatoarea: "Dare to move". Eu propun fiecare sa inteleaga ce isi doreste din aceste cuvinte, pentru mine insa au o semnificatie adanca, asa ca sa nu spun deep :)))
Acum mai multi ani, am vizionat pentru prima data filmul "A walk to remember". Probabil unii se vor gandi, "of da, lacrimogenu' ala, cu fata cu sida si baiatu' care devine inger peste noapte". Probabil altii vor spune "Pfoai nebunia aia de film la care am plans o ora jumate ...MINUNAT". Cu siguranta multi nu vor spune nici una nici alta, dar va intreb acum, a ascultat cineva vreodata soundtrackul acestui film? Desigur in afara de faimoasa melodie "Only hope" cantata de Mandy Moore (dupa care cred ca a si devenit faimoasa prin ale muzicii), mai exista o formatie care si-a lasat amprenta muzicala in film. Cei de la Switchfoot. Nu ma intrebati, habar nu am de ce se cheama asa formatia, de cand sunt, cum sunt, ideea e ca atunci mi-au placut mult melodiile din film, iar acum, cand am regasit folderul cu "A walk to remember OST", am avut revelatia.
Una dintre melodiile din film "Dare you to move" (pe care observ ca am mai postat-o mai demult pe blog) cantata de Switchfoot mi-a placut in mod deosebit. Si am ascultat-o mult in acea vreme. Acum o reascult, dar semnifica pentru mine cu totul altceva. Daca atunci era doar o melodie care imi amintea secventele frumoase si pline de curaj din film, acum melodia imi aminteste de secventele frumoase si pline sau lipsite de curaj ...din viata. De ce? Pai cred (si sper ca veti face asta) ca va trebui sa ascultati melodia si sa intelegeti singuri.
Ascultare placuta si fiti deschisi :) Let it get to you :))))
(dupa acest video aveti videoclipul original pe Vevo dar mai ales...VERSURILE )



Original Swhitchfoot Video on VEVO

"Dare you to move" Lyrics

Welcome to the planet
Welcome to existence
Everyone's here
Everyone's here
Everybody's watching you now
Everybody waits for you now
What happens next?
What happens next?

I dare you to move
I dare you to move
I dare you to lift yourself up off the floor
I dare you to move
I dare you to move
Like today never happened
Today never happened before

Welcome to the fallout
Welcome to resistance
The tension is here
The tension is here
Between who you are and who you could be
Between how it is and how it should be

I dare you to move
I dare you to move
I dare you to lift yourself up off the floor
I dare you to move
I dare you to move
Like today never happened
Today never happened

Maybe redemption has stories to tell
Maybe forgiveness is right where you fell
Where can you run to escape from yourself?
Where you gonna go?
Where you gonna go?
Salvation is here

I dare you to move
I dare you to move
I dare you to lift yourself, to lift yourself up off the floor
I dare you to move
I dare you to move
Like today never happened
Today never happened
Today never happened
Today never happened before

3 comentarii:

Unknown spunea...

I love the movie and the song! :D

Sabs spunea...

Leucemie, nu sida:-s

Abiel spunea...

Trupa Switchfoot este intra-devar minunata, pe langa faptul ca sunt crestini sunt si binecuvantati De "God". Ei bine, si melodia Only Hope este compusa tot de Jon Foreman(solistul trupei)...