miercuri, 3 noiembrie 2010

Hachiko-povestea unui caine



Poate tocmai pentru ca oamenii nu sunt asa sau poate pentru ca iubesc eu cainii prea mult, poate pentru ca imi place pianul si m-a incantat muzica, sau poate pentru povestea din spatele filmului, Hachiko-the story of a dog este un film pe care il recomand cu cea mai mare caldura. Cumva Hachiko este un model, este un ideal pe care noi nu-l vom atinge. E reprezentantul iubirii neconditionate, a loialitatii, a sufletului bun si cald...dar mai mult decat atat, e un catel.


"The real Hachiko was born in Odate Japan in 1923. When his master, Dr. Eisaburo Ueno, a proffesor of Tokyo University died in May 1925, Hachi returned to the Shibuya train station the next day and for the next nine years to wait...Hachiko dies in March 1934. Today, a bronze statue of Hachiko sits in his waiting spot outside the Shibuya railroad station."


Hachiko si-a asteptat stapanul in gara unde il astepta in fiecare seara, timp de 9 ani...dupa care a murit...asteptand.

Rasa lui Hachiko (akita inu) este una dintre cele mai vechi rase canine din lume, originara din Japonia, avand un temperament foarte loial si inteligent.

Detalii complete despre film pe IMDB.

7 comentarii:

Ale spunea...

Mi s-a facut dor de Oscar!:(( Uff...
Eu chiar cred in ideea de atasament emotional ,de relatie nemuritoare intre caine si stapan.Recomand si eu, la randul meu, vizionarea acestui film. Avem ce invata din el!

P.S. Pregatiti-va batistele k nu va vad bine!:P

Anca Pop spunea...

singurul film care m-a facut sa-mi cada lacrimi...tot ce-mi vine in minte dupa filmul asta este: cu cat cunosc mai mult oamenii, cu atat iubesc mai mult animalele.

Papillon spunea...

eu am plans in hohote ...cred ca aveam si o stare propice pentru un astfel de film...dar acelasi feeling la final...I just love animals. Oricum o poveste jos palaria!

Razvan Pascu spunea...

Si mie mi-a placut filmul si m-a impresionat foarte mult. Uca Marinescu a ajuns intr-un oras din Japonia unde a fotografiat statuia cainelui (Primaria i-a facut statuie cainelui dupa moarte) iar cand am vazut poza mi-am amintit de filmul pe care l-am vazut de ceva timp...foarte frumos.

Andu spunea...

Da, l-am vazut! E minunat! Doar sa ai foarte multe servetele la indemana! Povestea reala a fost cea care m-a imrresioant cel ami mult! Mi-a facut dor de Japonia!

Laura Mirfu spunea...

One of my fav movies! :D Si eu am plans in hohote

Cristina Abanyx spunea...

Pot spune ca pentru mine un animal inseamna mai mult decat orice si cum in ziua de azi pe strada sunt mii de caini fara casa.Chiar ma emotionat filmul asta mai tare ca oricare alt film.Pentru multi oamenii un animal e doar un simplu cuvant "animal" dar in ultima vreme oamenii sunt animalele...ii alunga,ii loveste iar ei nu stiu cu ce au gresit...pentru toata lumea as da acest citat si sper ca intr`o zi oamenii sa`si deschida ochii sa vada ca animelele sunt atat de pretioase in lumea asta..."Un animal nu te jigneste , nu tipa la tine , nu te minte .El cu o privire iti transmite pace si liniste . Iti simte nelinistea ; Unicul lucru sau gest de care are nevoie este de ingrijire . El te va respecta mereu ; el va respecta totdeauna mana ce i'a dat de mancare si l'a crescut . El iti cere doar bunatate si in schimb iti va da orice ".Sper ca cei care il citesc sa nu mai aiba vreodata tendinta sa alunge un animal indiferent ca e caine,pisica sau orice alt animal.