vineri, 19 noiembrie 2010

Romania te iubim, si ca tine vrem sa fim

Weeekendul trecut am participat la o conferinta numita Regional Training Seminar (RTS) unde 3 locale AIESEC (Timisoara, Arad si Oradea) au avut parte de sesiuni de pregatire atat personala cat si profesionala. Mi-a placut atat de mult conferinta si agenda incat am hotarat ca urmatoarele postari pe blog sa fie din ceea ce am invatat acolo.

Si am sa incep cu draga noastra Romania, o tara destul de mica din centrul Europei, cu o populatie de aproximativ 21 498 616 conform Wikipedia. Impresiile vizavi de tara noastra? Cat se poate de variate, dar parca toate iti lasa un gust amar. Ei bine dupa sesiunea numita "State of the world" din cadrul conferintei RTS, am observat cam la ce nivel se afla Romania comparativ cu restul lumii. Concluzia? OAAUUU!!! Stam mult mult mai bine decat credem si decat auzim pe la stiri toata ziua. Desigur daca stai sa cauti avem de toate: coruptie-CHECK, saracie-CHECK, poluare-CHECK. Daaar, ce ati spune daca va arat ca in ciuda tuturor acestor aspecte stam foarte bine....

















Recomand sa mariti imaginile si urmariti statutul din diverse puncte de vedere al Romaniei comparativ cu restul lumii. We rooockk!!!!




Va dati seama ca in ceea ce priveste resursele naturale, daca toate tarile ar trai cum traiesc americanii am avea nevoie de vreo 4 planete sa supravietuim, ca suntem printre tarile care polueaza cel mai putin din lume, ca suntem doar pe locul 72 in ceea ce priveste coruptia in lume (din totalul de 181)




Eu propun sa nu mai ascultam stirile alea cretine care ne baga cu capul in pamant ca suntem in vreun fel sau altul, capul sus, fruntea inainte si haideti macar sa ne mentinem pe locurile astea daca nu sa facem ceva sa ne imbunatatim situatia :)

3 comentarii:

Susana spunea...

Imi place postul tau, intr-adevar ne cam subestimam. Toata lumea crede ca in strainatate (mai ales in vest) or sta cainii cu colaci in coada pe toate strazile. Adevarul este ca e chiar mai rau ca la noi in unele privinte. Dar daca asa e la moda, asa zice la tv, hai sa visam cat de tare o fi viata noastra cand om ajunge in vest, in loc sa facem ceva pentru situatia in care ne aflam acum...

alina spunea...

Foarte revigorant articolul tau. Ne fac mult rau stirile care ne arata cat de rau o ducem. Cu partea plina a paharului cum ramane?! :)

seriale spunea...

interesant