marți, 20 aprilie 2010

31. Back in Romania

Calatoria in India a luat sfarsit de vreo 2-3 saptamani cu toate ca am continuat sa postez articole despre ea.
Romania? E rece, neprietenoasa, cu aceiasi functionari rautaciosi, fara joburi, tot politica, tot criza economica, preturi mai mari la biletele de expres, acelasi salar minim pe economie, aceleasi fetze triste pe strada, incruntate si albe.
Concluzia? Inapoi in India cu mine!! :p
Inca nu. Am decis sa mai stau acasa o perioada, sa ma chem patrioata, apoi ... World, here I come again!
Cred ca am avut noroc ca mi-am gasit job inca de cand ma aflam acolo, asadar ajunsa acasa nu pot sa spun ca duc lipsa de munca. Plus de asta, noroc cu teatrul ca ma mai scoate din monotonia zilelor gri de "primavara".
"Un an in India (adica jumatate de an in India) - Jurnal de calatorie" a luat sfarit in mod oficial cu aceasta postare. Revenim la banala viata din Timisoara :P

4 comentarii:

Lavinia spunea...

Salut. am fost saptamana trecuta la "Celebrate India" si mi-a placut mult o melodie (bekarar karke humein)
stii cumva se traduce refrenul :-):
"Beqarar karke humein yoon na jaiye
Aapko humari kasam laut aaiye"

mersi!

Papillon spunea...

Asta e un cantec vechi indian. Nu stiu ce inseamna dar poti cauta pe google. Introduci numele cantecului si english lyrics, dar ma indoiesc sa fie tradus, cantecele vechi nu prea au traduceri.
Sunt altele mult mai frumoase let me tell you :)

Lavinia spunea...

ok tell me :-)
si cred ca mai sunt si alte melodii la fel de frumoase ca asta !!!

Papillon spunea...

Cuta pe youtube asa: Tu hi haqeeqat, Tum Mile, Dil Ibadat, Chor Bazaari si cam atat deocamdata. Sunt melodii noi si gasesti si lyrics pe google. Primele 3 sunt foarte frumoase smai ales versurile, ultima e mai vesela, mai hazlie.