luni, 21 septembrie 2009

2. Dans si marketing.

Atrecut o saptamana si inca ma simt excelent aici. Temperatura din exterior: 40 grade; temperatura din interior: 20 grade. Cam grasa trecerea dar asta este. Lucrez in Departamentul de Marketing al FIRE Arcor Infrastructure.






O companie care din fonduri americane conduce la construirea unui mini-oras de standarde intrnationale in Nagpur numit "The Empyrean".


O gramada de bani se invart intre peretii acestei companii. Telefoanele suna incontinuu, rezervarile culmea merg bine, in ciuda faptului ca India e o tara atat de saraca, lucrurile chiar merg. Si asta datorita unuia dintre oamenii mari din firma, Asif, my boss.

La birou suntem colegi, in afara suntem prieteni. Asta e filosofia lui de viata, dupa care se ghideaza de peste 10 ani de cand lucreaza in marketing.

De altfel am avut noroc, lucrez printre indieni cu statut, cunosc partea frumoasa si destul de luxoasa a muncii in India, am parte de ceai si apa zilnic (fara sa le platesc), mancare, transport cu masina gratuit, aer conditionat si companie placuta.



Cand ies de la birou, adica pe la 7-8 seara merg sa imi cumpar cate ceva de papa si ma duc la hostel. E un hostel de fete, unde sunt vreo 8 fatuci de 17-18 ani, extrem de simpatice care stau in fiecare seara in jurul meu si ma intreaba tot felul de chestiuni.





Si acum munca. Acum 2 zile am avut primul eveniment, respectiv o intalnire cu partenerii de afaceri ai FIRE Arcor. O sala de hotel de 4 stele, mancare de toate felurile, multa lume, speech-uri si prezentari. Eu si colega din Estonia, Kristi, am fost hosts impreuna cu boss.



Ne-am simtit foarte bine, am prezentat in fata unei sali de vreo 100 de indieni, am zambit, am fost niste gazde model si am reusit sa adunam deja 12 rezervari, intr-o noapte. Iar dupaaaa, a urmat party-ul. Pfff frate, Shakira e nimic pe langa indieni. Sunt atat de mobili oamenii astia de nu e adevarat. Ca sa nu mai spun ca nu era nici o femeie la eveniment, au dansat ei cu ei, intre ei and so on. Dar a fost super.


Niciun comentariu: