duminică, 17 februarie 2008

Things We Lost in The Fire

Am vazut un film foarte frumos in seara asta cu Benicio Del Toro si Halle Berry, care ma face sa imi dau seama ce inseamna sa ai prieteni adevarati. Indiferent de ce esti, cum esti, ce defecte sau ce calitati, ce situatie ai, un prieten adevarat nu te lasa niciodata, nici dupa moarte. Eu daca ma gandesc bine, nu cred sa am asa prieteni, sau macar unul. Sau poate am dar nu sunt constienta de el/ei. Tu ai prieteni? Prieteni adevarati?

Cat despre actori. Iti imaginezi, ei joaca un rol acolo, sufera, sunt fericiti, iar spectatorul cand ii vede, traieste odata cu ei, totul, suferinta, bucuria, necazul chiar si pierderea unui om drag. Cred ca lumea ar fi extrem de monotona fara filme, fara muzica (apropo, muzica din film e geniala), fara dans, trairi si fara sentimente. Suntem niste norocosi. Trebuie sa realizam si sa apreciem asta.

Iata cateva secvente din film, pentru ca despre el era vorba. Sper sa va placa. Pe mine m-a fascinat. E superb.

Things We Lost in The Fire

Niciun comentariu: