joi, 14 februarie 2008

Test 2 - Intrebare

Am primit un mail azi dimineata cu un test, o intrebare de fapt. Am citit primele 3 randuri si mi-am zis, eh alta porcarie de mail. Ma inselasem. L-am facut, mi-a placut la nebunie, l-am dat colegilor de la serviciu sa-l faca, le-a placut si lor, l-am trimis mai departe prin mail si altor prieteni, inca nu stiu cui a placut si cui nu, iar acum a venit timpul sa-l postez si aici. Sa-l vada cat mai multa lume. Zic ca merita.


Intrebare


Conduci automobilul tau Sport, de 2 locuri, intr-o
noapte cu o furtuna teribila.

Treci pe langa o statie de autobuz, unde se afla 3
persoane asteptand:

1. O batrana bolnava pe moarte
2. Un vechi prieten, care, odata, ti-a salvat viata
3. Femeia visurilor tale. (sau barbatul ideal.)

Pe cine ai lua in automobilul tau, tinand cont ca nu
ai decat un singur loc, doar pentru un pasager ???

Gandeste-te foarte bine la raspunsul tau, inainte de a
citi mai departe.

Aceasta este o dilema etica si morala, care se
foloseste in interviurile pentru angajare la serviciu.

Ai putea lua batrana , pentru ca este pe moarte si
trebuie salvata prima
Ai putea lua prietenul care ti-a salvat viata si esti
obligat fata de el.
Neindoielnic e posibil ca niciodata sa nu mai
reintalnesti femeia visurilor tale , sau barbatul
ideal.

Un candidat, intr-un interviu ca acesta, a fost
angajat dintre 200 de concurenti, pentru magnificul
sau raspuns. Vrei sa stii raspunsul lui ?















El(ea) a raspuns simplu :

"As da cheile masinii prietenului meu si i-as cere sa
duca batrana la spital; in timpul acesta, eu as ramane
sa astept autobuzul, impreuna cu femeia (barbatul) visurilor
mele".






Ti-a placut istorioara ? Pai, asa este si viata,
pentru asta trebuie sa ai mereu prezenta acea fraza
banala:
O PROBLEMA PUSA CORECT, ESTE PRACTIC REZOLVATA.

M O R A L A : Sa dam mai multa atentie la ceea ce
spunem si facem

Niciun comentariu: