vineri, 8 februarie 2008

Ce vor femeile?

Ma gandesc la intrebarea asta de 3 zile, fara un motiv anume. Pur si simplu imi vine in minte. Azi o scriu in blog. Dar cu ce sa completez textul??? Nu stiu exact ce isi doreste o femeie, in schimb stiu ce isi doreste o tanara de 20 de ani :D Femeile in general, tinere, mai in varsta, vor cam aceleasi lucruri(in mare) Iar pentru cei care considera ca intrebarea este fara raspuns se inseala, nu e nimic imposibil, nu e nimic de neinteles, e doar o lista imensa de doleante, pe care barbatii(poate) nu le au.

Apropo de "ce vor femeile", am gasit un blog interesant cu acelasi nume http://ce-vor-femeile.blogspot.com in care se gasesc multe filmulete interesante vizavi de subiectul in cauza si o gramada de discutii in tema. Sunt si intrebari pentru barbati, un mic test, interesant zic eu, vi-l recomand cu caldura, dar si "cum sa cuceresti o femeie" (ATENTIE! dupa parerea unora)

Un comentariu:

Anonim spunea...

Ai facut abstractie la sange :))
Esti o mare amatoare de psihologie daca ar fi sa spun asa, futurologie si o realista naiva, come on, ce faci? bine?... Bine si eu!(eu) :-@