duminică, 3 aprilie 2011

Fitze


Inchipuiti-va ca e a 3-a noapte in care sunt "happy" ca sa spun asa, dar ce e de fapt special in noaptea asta e ca am trecut de la o extrema la alta. Proaspat iesita din Cuib d'Arte, un bar foarte prieten(os), am aterizat, la insistentele unei bune vecine, in Phanteon (ambele in Timisoara din pacate sau fericire) Ca sa va faceti o idee, ceea ce cred ca s-a intamplat deja, Cuib d'Arte e un local destul de primitor, cu incaperi artistice/inedite, cu prieteni care servesc la bar, cu oameni placuti si normali, in timp ce a doua locatie a fost un mini shoc pentru mine. Pantheon, un club in locul fostului Eminescu din cate am inteles (habar nu am, nu prea mai am habar de nimic la ora asta de altfel) este un local cu, ceea ce se cheama in zilele noastre, FITZE. Si ce fitze frate. Nu am putut sa-mi desprind ochii de la fundurile aproape goale, de la tzatzele iesind prin maieuri, ba mai mult, de la dansatoarele cu un crac gol si unu' acoperit de niste franjuri si dansatorii goi de la brau in sus. Nu sunt batuta in cap dar nici in halul asta de "destrabalata" nu sunt. M-am crucit de-a dreptul cand am intrat in PANTHEON, iar ca sa nu fac un shoc epileptic m-am hotarat sa ma bucur de peisaj. Asa ca am zambit pe sub mustati vreo 20 de minute cat am petrecut acolo, am depistat specii care mai de care pe cale de disparitie, m-am holbat si am analizat intreaga situatie. Concluzia, cand nu ai bani (strict pt fete) trage un maieu pe tine sub forma de fusta, ia-ti un sutien si sari in cluburi cu FaTZE, sigur se va gasi vreun retard sa-ti dea de baut apoi sa te traga dupa el in vreun apartament unde veti petrece o noapte "romantica" la lumina becurilor din fata blocului, care intra pe geam.

Un comentariu:

Mihaela spunea...

Foarte buna aia cu lumina care intra pe geam =))