luni, 7 iunie 2010

Let's do it Romania!

Nah ca am facut-o si pe asta!
A fost interesant, am adunat cativa saci buni de gunoaie, care mai de care mai mirositoare si mai ciudate. De la rasnite de cafea si bigudiuri, pana la botosei si prezervative. Funny a fost cand am inceput sa ne cunoastem voluntarii intre noi si faceam intrecere cine ce ciudatenii gaseste. Trebuie sa recunoastem ca cea mai tare a fost fata cu sacul de ceapa, care ne-a taiat pofta de mancare pentru urmatoarele cateva ore.
Ce ciudat si scarbos sa scrii despre felurile de gunoaie care le poti gasi la o margine de padure. Mie sincer mi se pare si mai ciudat si scarbos, ba chiar trist ca oamenii se pot lipsi de astfel de materiale intr-un asa spatiu, o margine de padure, unde chiar ei impreuna cu ai lor copii isi pot petrece timpul liber.
Zona afectata unde am curata a fost padurea verde, respectiv la ocolul silvic in spate la zoo. Interesant e ca unele gunoaie erau extrem de proaspete, iar singurii oameni de pe acolo erau chiar paznicii de la ocolul silvic... Hmm, ciudat nu?
Cam asta a fost exprienta Let's do it Romania din 5 iunie. Sunt curios ce va fi in 25 septembrie?

Niciun comentariu: