vineri, 7 mai 2010

Faci on duty

Incet incet Exchangeul in India isi spune cuvantul. Datoria experientei avute am ocazia sa apar ca facilitator la o conferinta de preparare interculturala a organizatiei AIESEC, cea cu care am ajuns in Incredibila Indie.
Am ocazia sa prezint altor omuleti dornici sa ajunga pe taramuri straine sa exploreze si sa invete, lucrurile cu care m-am confruntat in calatoria mea, barierele de comunicare, lucrurile frumoase care mi s-au intamplat, socul cultural avut, diferentele culturale samd.
Hmmm, observ ca e destul de greu sa coordonezi 22 de oameni si sa ii faci atenti, insa e atat de placut ca la sfarsitul zilei sa primesti feedback cum ca te-ai descurcat bine, ba chiar pe unii i-ai motivat sa ia in considerare experienta ta cand se vor hotari pentru a lor.
Facilitatorul in aceasta conferint are rolul de a pregati si livra delegatiilor sesiuni care ii vor ajuta in exprienta lor interculturala, jocuri de adaptare la diferentele culturale, impartasirea propriilor experiente, conducerea la team work, cum sa fii un bun ambasador al tarii tale, al organizatiei din care vii samd.
O experienta superba din care simt ca am sa plec cu o multime de new stuff gata sa ma ajute sa imi cladesc drumul spre varful piramidei.
ICPS (Intercultural Preparation Seminar) are loc in Caciulata (Valcea) intre 6-9 Mai

Niciun comentariu: