miercuri, 3 februarie 2010

18. Haine indiene

Una dintre trasaturile culturii indiene sunt desigur vesmintele. Hainele pe care le poarta femeile indience sunt de o frumusete deosebita. Culorile atat de vii si diversificate iti iau privirea iar modul in care sunt asortate duc la o adevarata placere vizuala (ca sa nu spun orgasm vizual:)))
Femeile poarta ceea ce se cheama SARI (SAREE, SHARI), o bucata de material infasurata in jurul taliei, unde un capat se pune peste umar, acoperind bluza. Bluza nu este una oarecare, ci scurta pana sub sani, cu diverse modele de decolteu (in spate sau in fata)

Un alt tip de imbracaminte este (destul de cunoscutul) Salvari Suit, termenul de salvari fiind cunoscut si la noi (acei pantaloni largi care atarna). Costumul consta intr-o bluza lunga pana deasupra genunchilor, o pereche de pantaloni fie salvari (cei largi) fie ciuridar (stramti-gen iegar) si o esarfa care va acoperi zona pieptului, cu marginile lasate pe spate peste umeri.

Costum salvari mi-am achizitionat pana si eu, cu ciuridari si cu salvari. Arata cam asa :D

Sari am sa port curand, pentru ca next stop eee.......AN INDIAN WEDDING :)

2 comentarii:

Unknown spunea...

de unde ai procurat acele Salvari Suit? imi doresc si eu...si cam cat ai dat pe ele. astept un raspuns pe id-ul z0z0lik_dee sau adresa de email deea.ubyta@gmail.com

Anonim spunea...

foarte frumoase!cum ai facut salvari suit
1astept raspunsuri la id-ul ioana_zaharia2008 multumesc