duminică, 24 ianuarie 2010

15. Cultura Indiana - KAMA SUTRA

Un subiect extrem de cunoscut, discutat, ravnit etc.
Kama Sutra...cred ca toata lumea stie ce inseamna, pentru cine nu stie acesta este linkul care duce la o pagina extrem de explicita vizavi de acest subiect pe Wikipedia http://en.wikipedia.org/wiki/Kama_Sutra.
Sunt indienii ahtiati dupa sex, e adevarat ca au asa o cultura vasta in ceea ce privest sexul? DA. Fara prea multe explicatii trebuie sa spun ca DA, le place, le plac femeile chiar daca majoritatea spun ca familia e sacra. In ciuda faptului ca toti isi doresc sa aiba suportul unei familii, sotie loiala, copii care sa le duca mai departe numele si averea, le plac femeile. Unii nu doar privesc ci si au...daca intelegeti ce vreau sa spun. Dar desigur nu se poate generaliza, de fapt acest cuvant a generaliza e cam scump de folosit in India avand in vedere numarul exagerat de mare al populatiei. Apropo nu v-am spus ca orasul in care traiesc eu (nagpur) este unul mic, cu un numar de peste 4 milioane de locuitori. Metropolele precum Delhi, Mumbai au peste 20 de milioane de locuitori. Ce ziceti? Cat populatia Romaniei..

Dar revenind la kama sutra, ca sa fie clara insemnatatea acestor cuvinte in cultura indiana, iata cateva imagini cu infatisarea unui templu, undeva in apropierea capitalie Delhi. Pozele nu le-am facut eu, nu am vazut locul personal pentru ca am ajuns prea tarziu in casa traineelor care deja vizitasera locatia, dar m-am gandit ca ar fi frumos sa le impartasesc, oricum eu incep sa ma obisnuiesc cu tot felul de minunatii care le vad pe aici. Desigur sunt nenumarate locuri in care poti vedea asa ceva si in restul Indiei.

ATENTIE imaginile sunt destul de explicite...










Niciun comentariu: