marți, 10 martie 2009

Obiectivele si etapele unei campanii online

In general organizatiile urmaresc in actiunile lor de marketing online 3 obiective majore:
1. cresterea notorietatii
2. crearea de trafic la pct de vanzare
3. sustinerea vanzarii

Planul de marketing online poate presupune utilizarea unui singur instrument online, a unei combinatii de instrumente online, sau a unei combinatii de instrumente online si offline(plan de marketing integrat 360)

Organizarea si desfasurarea unei campanii online presupune parcurgerea catorva etape.
Prima etapa:adoptarea deciziei de a desfasura o campanie online.
Definirea obiectivelor care pot fi urmarite.
Crearea si testarea banerelor(generic) etc.
Identificarea si selectarea spatiilor adecvate pt desfasurarea campaniei(planning)
Evaluarea eficientei campaniei publicitare.

Publicitatea online este considerata de catre specialisti ca fiind mai eficienta decat publicitatea traditionala. Principalele argumente se refer la: calitatea mai buna a audientei vizate, (pct de vedere al veniturilor, nivelului de instruire), selectivitatea mai buna (nr si rata de crestere a site-urilor web specializate depaseste semnificativ aceleasi referinte pt mediile de comunicare traditionale), costuri mai mici si evaluarea eficientei campaniei poate fi realizata mult mai rapid, mai exact, permitand daca este cazul realizarea unor corectii adecvate si prompte.

Niciun comentariu: